FS CASTELLDEFELS

Futsal des del 1987

En relació al partit CFS Eixample – FS CASTELLDEFELS ASSESSORIA PEAR, corresponent a la jornada 2 del subgrup 2A de la Segona Divisió del futbol sala femení espanyol, el FSC vol manifestar que:

• L’equip, en decisió presa per consens entre les seves i els seus integrants, i amb el ple suport de la Junta Directiva, ha decidit no disputar-lo.
  • La raó d’aquesta decisió és que des del club no podem assegurar la celebració del partit amb plenes garanties sanitàries, ja que en diferents equips de la nostra entitat existeixen casos d’aïllament preventiu per contacte proper, i per tal raó no podem ‘jugar’ amb la salut de ningú.
  • En no haver pogut realitzar les proves PCR imprescindibles per a la seguretat i disputa dels partits, entenem que correm i fem córrer un risc absolutament innecessari tant a les nostres pròpies jugadores com a les rivals, sobretot tractant-se d’una competició NO professional.
  • Emprant els canals establerts a tal efecte, el FSC ha informat d’aquesta situació tant al CFS Eixample com a la RFEF, sol.licitant-ne l’ajornament.
  • En no ser acceptada aquesta demanda per cap de les dues parts, des del FSC assumirem les conseqüències sancionadores que se’n derivin a nivell competitiu i econòmic, en cas que així ho dictamini el Comitè de Competició.
  • Per últim, des de l’entitat entenem que donada l’evolució actual de la pandèmia del #COVID19 a casa nostra i arreu de l’estat, no té sentit que una competició, insistim, NO professional, com la Segona Divisió Femenina, segueixi disputant-se amb una ‘normalitat’ que no existeix i que no fa més que empitjorar. Les mesures sanitàries preses tant per la Generalitat de Catalunya com per la resta de governs autonòmics i administracions així ho evidencien.

És per tot plegat que el FS Castelldefels ha estimat oportú anteposar la salut de les esportistes a competir per 3 punts. Lamentem les molèsties que podem ocasionar en el nostre estimat esport del futbol sala. No demanem que ens entenguin, sinó que respectin la nostra decisió i els motius que argumentem al respecte.

Som FSC. Aquesta lluita no la guanyarem a la pista. Malauradament el nostre el rival, avui, es diu Covid-19.

Castelldefels, a 23 d’octubre del 2020

Más información y cómo configurarlas